کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

صف های طولانی در جایگاه سوخت فنوج ناشی از ضعف مدیریت

 

چند روز پیش جهت سوختگیری خودرو شخصی خودم به جایگاه سوخت فنوج که نزدیکترین جایگاه به محل سکونت من میباشد مراجعه کردم.

به گزارش بلوچ پرس متاسفانه وقتی صف طویل خودرو ها رو شمردم حدود ۴۶ خودرو در صف قرار داشتند. از ماشین پیاده شدم واز نزدیک وارد جایگاه شدم دیدم از چهار تلمبه سوخت فقط یکی روشن یا سالم است و اقدام به توزیع سوخت می نماید و سه تلمبه دیگر خاموشند.یک حساب سرانگشتی پیش خودم کردم .گفتم اگه در صف خودروها برای سوختگیری قرار گیرم در ردیف ۴۷ خودروها واقع می شم.به ازای هر خودرو۶ دقیقه وقت سوختگیری در نظرگرفتم. با این حساب من بیش از ۴ ساعت در صف می ماندم تا نوبتم می شدعلاوه بر آن نور چشمی ها ودوستان وفامیل های درجه یک آقای ملکزهی که بدون نوبت وبا دنده عقب می آمدند و سوخت گیری میکردند.تصمیم گرفتم برم و بنزین آزاد بزنم.نمیدانم چرا باید این مشکل همچنان لاینحل بماند.با وجود اینکه این موضوع در معرض دید مسئولان اجرایی قرار دارد حتی کوچکترین توصیه و تذکری به آقای جلال ملکزهی نمی شود.یا اینکه چرا در هفته فقط ۴ روز در جایگاه فنوج، سوخت موجود است .امیدوارم مسئولان محترم شرکت نفت فکری  به حال مردم بکنند واین صف ها را از بین ببرند. یک راننده مسافر کش اگر ۴ ساعت در روز در صف  سوخت باشد کی به کارو زندگی و مقصد برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com